Friday, June 11, 2010

Lille Sötnos =)

Borde skriva nåt =)
Hmmmm....

Joo jag ska flytta här i Oslo igen, tjejen jag bor med slänger ut mig och släpar hit sin kille istället, vet inte om det är ett sånt bra byte, men men :P Nädå, hon har fått tag på en jättebra kille och jag är jätteglad för hennes skull.. Måste hitta nåt nytt ställe att bo på nu bara.. Allt är ju så väldigt dyrt här och jag vill verkligen inte lägga hela min lön på en hyra, men det dyker nog upp nåt till mig med =)
Är ledig till på måndag nu men blir kvar här i Oslo ändå så jag kan gå på lite visningar.. Känns faktiskt skönt att va kvar här i Oslo också när jag har saker att göra.. Hoppas det blir fint väder imorgon så det blir lite grillning =) Men nästa vecka sticker jag till Avesta, saknar alla där.. Blir där i ca 1 vecka..


Ska äääntligen få träffa Inas sötnos då! Lilla Albin =)

Helt underbart fin =)

No comments: