Thursday, March 25, 2010

back back :P

Då sitter jag på bussen mot Linköping igen. Har varit i Oslo i snart 2 veckor, såå otroligt skönt det är att vara tillbaka på jobbet. Ännu skönare är att få må riktigt bra igen.. Här om dagen så var jag ut och åt med jobbet, dvs min brukare och dom 2 andra assistenterna som jobbar där. Jäklar vad kul det var! *skratt* Blev god mat och många flaskor vin och drinkar och till och med lite dans på kvällen.. Var inte lika kul att jobba morgonen därpå, men det var inte bara jag som mådde lite dåligt iallafall.. Hoppas det här kommer bli av snart igen..

Nu är jag ledig till på onsdag nästa vecka.. Kanske ska ta och höra om jag inte kan få ha Divisen lite, saknar henne.. Nu känner jag för att ta långa promenader igen..

Nä nu ska jag nog se någon film istället..

No comments: